Viena iš didžiausių šių laikų sveikatos problemų – širdies ligos. Dauguma mokinių ar mokytojų galėtų save priskirti į šių sveikatos problemų ateityje galinčių turėti asmenų rizikos grupę, vien dėl jas sukeliančių rizikos faktorių. Kiekvienas turėtume žinoti kaip atpažinti insulto ar infarkto simptomus. Taip pat siekiant sumažinti šių ligų pasireiškimo tikimybę, turėtume vengti jas sukeliančių rizikos veiksnių bei stebėti savo širdies darbą.

Integruotų biologijos, fizinio ugdymo ir matematikos pamokų metu 11-okai gilino žinias apie širdies veiklą, susitraukimo dažnį bei kraujospūdį. Prisiminė apie širdies bei kraujotakos sutrikimus, kodėl ir kaip galima pasimatuoti savo pulsą bei kraujo spaudimą. Praktinio darbo metu mokinai atliko įvairaus intensyvumo pratimus ir naudodamiesi mokyklos bendruomenės paskolintais manometrais matavosi kraujo spaudimą, pulsą. Užfiksavę savo asmeninius rodmenis, juos pavaizdavo grafiškai, taip pat dirbdami grupėse palygino savo fizinius duomenis, su grupės vidurkiu.

Pamokas vedė mokytojos Arūnė, Lina ir Regina.


Category: Pamokos , Sportas , Sveikata