Atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).

Pareigybės pavadinimas – direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

Pareigybės lygis – A1.

Siūlomas darbo krūvis – 1 etatas.

Darbo sutarties rūšis – neterminuota.

Dokumentai teikiami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo.

Darbo pobūdis:

Organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti ugdymo turinio įgyvendinimą, dirbant komandoje ir telkiant Aukštaitijos profesinio rengimo centro bendruomenę pokyčiams, skirtiems ugdymo proceso kokybės tobulinimui. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui veiklą reglamentuoja Aukštaitijos profesinio rengimo centro nuostatai, direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašas, vidaus tvarkos taisyklės.

Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:

  • ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas;
  • pedagogo kvalifikacija ir ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas arba magistro laipsnis, pedagogo kvalifikacija ir ne mažesnis kaip 2 metų pedagoginio darbo stažas;
  • gerai mokėti lietuvių kalbą (jos mokėjimo lygis turi atitikti valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus);
  • mokėti bent vieną iš trijų bendrųjų Europos kalbų B2 lygiu (anglų, prancūzų ar vokiečių);
  • išmanyti šiuolaikines informacines kompiuterines priemones ir jas taikyti pagal Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos patvirtintus reikalavimus, mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms;
  • gebėti savarankiškai vykdyti direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, dirbti komandoje, būti pareigingam, iniciatyviam, pasižymėti nepriekaištinga profesine reputacija, gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, rengti ataskaitas ir kitus darbo dokumentus.

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

  • švietimo politiką, mokyklos veiklos planavimą ir įgyvendinimą;
  • mokyklos kultūros formavimą ir kaitą;
  • bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;
  • mokyklos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;
  • savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į mokyklos valdymą;
  • ugdymo turinio vadybą;
  • edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą;
  • mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;
  • tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą;
  • darbuotojų funkcijų reglamentavimą ir saugumo užtikrinimą.
  • turto ir lėšų administravimą ir valdymą.

Privalumai:

  • žinoti pedagoginio, administracinio darbo ypatumus;
  • projektų rengimo patirtis;
  • kiti privalumai nurodomi pretendento nuožiūra.

Pretendentas privalo pateikti:

  • prašymą (pagal Aprašo 1 priedą) leisti dalyvauti konkurse;
  • asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją;
  • išsilavinimą patvirtinantį dokumentą(-us) ir jo kopiją;
  • gyvenimo aprašymą, parengtą „Europass CV“ formatu lietuvių kalba

 

Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas etatui – 1,7922.

Skelbimas paskelbtas:

2024-01-09

Skelbimas galioja iki:

2024-01-24

 

 

Konkurso informacija ir dokumentų pateikimo nuoroda: https://www.aukstaitijosprc.lt , dokumentai taip pat gali būti teikiami elektroniniu paštu info@aukstaitijosprc.lt

Atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis). Pokalbio vieta ir laikas bus praneštas kiekvienam asmeniškai pretendento nurodytais kontaktais.

 

Telefonas pasiteiravimui: +370 383 58500

Aprašo 1 priedas


Category: Konkursai , Laisvos darbo vietos , Skelbimai